неделя, 22 март 2009 г.

ЗАВРЪЩАНЕ

На силният вятър
с всичко във мен се предавам-
на вятъра, излизащ от Твойте криле
С готовност сега чистотата му
призовавам:
Ела, промени ме!
Възстанови ме като Твое дете!

Всичката кал,
полепнала върху мене,
цялата злоба, дребнавост и жлъч,
нека Любовта ти от сърцето ми вземе,
да върне на надеждата светлия лъч.

Помогни ми да простя
помогни ми да успея,
за злото сметка аз да не държа,
дори пред злия- в мир да мога да се смея.

Съдът на Тебе оставям,
всичко е в Твои ръце,
дори за ревността си забравям,
само искам да съм близо до Твойто сърце..

Искам само да мога
спокойно да гледам Твойто лице,
без борба и тревога
за минало, настояще и бъдеще..

Няма да опитвам даже
Твоето със силата на ръката си да държа!
Нека Духът Ти покаже
пътя, в който искаш от тук да продължа!

Предадох се на Твоя огън,
пояде Той всичко във мен
сърцето ми с меча Ти беше прободено,
за да съм Твоя във всеки нов ден..

Сред болката и топлината
без съмнение знам,
че в името на любовта Ти
без колебание и живота си, ако трябва, ще дам!

Няма коментари: