четвъртък, 28 февруари 2008 г.

МОЯТ БАЩА 28.01.02г

Господи, каква е любовта Ти?
Как аз мога да я разбера?!
Умът ми не побира милостта Ти,
Нито Кръста, на който за мене умря.

Какво видя във мене,Боже,
Сред цялото нечестие и грях,
Та живота Си във мене сложи
И съкрушена във нозете Ти се спрях?!

И дори когато бягам от Тебе,
Любовта Ти пак ме настига.
Идва Духа Ти скръбта да отнеме
И ръцете Ти от прахта ме привдигат.

А често аз отново бягам,
Противя се на Твоята воля,
Съмнявам се във обичта Ти,
Отказвам да се моля...

Но Ти пак не губиш търпение,
А чакаш ме да се върна сама,
Защото нийде нямам избавление,
Освен в любящата Ти бащина ръка.

Само се питам:докога ли ще ме чакаш
От Тебе да бягам,да наранявам сърцето Ти,Татко?
О,Боже,искам вече да спра,да съм вече със Тебе,
Моля Те,намери ме,безумието ми нека е кратко!

Уморих се вече от Тебе да бягам,
Господи,ела,вземи ме!
Виж-ръцете си сама към Тебе протягам.
Татко,моля Те,улови ме!

И чувам гласа Ти,
И Ти пак Се кълнеш,
Че няма да ме оставиш,
Да ме чакаш няма да спреш.

Винаги ще ме обичаш
И всичко ще простиш,
Само да поискам да бъда заедно с Теб,
Родена от Тебе,
Родена в живот,
За Твоите цели,
За Твойта Любов.

Да пожелая да се нарека
С Името Ти свято,
Да бъда Твоя дъщеря,
Сърцето ми със Твойто да е слято...

И Гласа Ти към мене шепти:
Дъще!Дъще,не бой се,ела!
Аз те чакам!Ти от Мен се роди.
Имам наследство за тебе,ела и го вземи!
Не спирай на прага с насълзени очи!
Аз Съм вратата ,ела,прекрачи!
Дъще,ела!ОБИЧАМ ТЕ!
Аз Съм твоят Баща!

Няма коментари: