четвъртък, 28 февруари 2008 г.

П С А Л М

Ще благославям Този,
Който пази сърцето ми..
Ще се радвам с песен,
Ще танцувам във дома Господен,
Защото моят Бог ми отговаря
И е благоволил в желанието на душата ми.
Ще благославям Името на Силния!
Да!!Ще Го величая!
Приготвил е трапеза за мен-
Душата ми се наслаждава в изобилие.
Ще се радвам,защото Господ ми стана наследство!
Защото е чул викът ми и ми е отговорил!
ЩЕ СЕ ХВАЛЯ!!!!Да!!О,да!!
Ще се хваля!ще се похваля с милостта и
Благоволението на моя Цар!
От жезъла на Съдията
Към мен дойде помилване.
От сърцето на моя Господар
-изобилно благословение!
Няма да мълча,но ще го хваля!
Пред народите на земята ще Го направя велик!
Защото е смекчил сърцето ми
И ми е станал Избавител!
Да ,Святият е мой Спасител!
Познава сърцето ми и като най-нежен Баща
Се грижи за мене.
Ухото на моя Отец е приклонено към мене!
Внимава на молбата на устните ми.
Сърцето на моя баща желае ДОБРО за мене...
Решил е да ме радва!!О,да!
СВЯТИЯТ МЕ Е ЗАРАДВАЛ!!!!!

Няма коментари: